-
Li Auto представи слаб отчет и сигнализира за мрачен завършек на годината
Брутният марж на китайския автомобилен концерн междувременно се увеличава до 20,1% от 19,5% преди година
1 -
Ръстът на продажбите на нови коли в Китай се забавя през юли
Търсенето на хибриди продължава да отслабва, като продажбите на плъгин хибриди и такива с удължен пробег спадат с 3,6% спрямо юли миналата година
-
Ценовата война в Китай помрачи прогнозите на производителя на електромобили Li Auto
Компанията записа едва 1% ръст на приходите за първото тримесечие, докато нетната печалба спада с 20 на сто
-
Ожесточената електромобилна битка в Китай спъва похода към рентабилност сред концерните
Xpeng трябва да балансира между иновациите и контрола върху разходите, за да реализира своята цел да постигне печалба тази година
-
Китайските производители на електромобили предлагат нови потребителски стимули
Анализатори очакват именно тези компании да спечелят ценовата война в Китай срещу чуждестранните конкуренти
-
Контролът върху разходите помага на Li Auto да отчете по-голяма от очакваното печалба
Приходите на концерна скачат на годишна база с 24% до 42,9 млрд. юана, като доставките възлизат на 152 831 автомобила
-
Продажбите на електромобили в Китай растат, докато дилърите трупат запаси за есента
Пазарът се подготвя за пиково търсене през септември и октомври на фона на продължаващите стимули от страна на Пекин за подпомагане на продажбите
-
Китайските автомобилни марки отчитат смесени резултати при продажбите през юли
Продажбите на електромобили на BYD отчитат най-големия си спад за последните пет месеца, отразявайки по-широката негативна тенденция на китайския пазар
-
Електромобилите в Китай се противопоставят на спада в потребителските разходи
Основните производители на електрически модели в страната отчитат силен растеж на продажбите през май
Таг Li Auto
Пазари


